Men grattis!

Det är ju jävligt kul att råka somna i soffan och vakna NU. Klockan är fasen snart tolv! Och hur dåligt är det inte att vakna upp och se ett mess från mitt sovsällskap om att han tänkte komma? Och så har jag inte svarat för jag inte har hört mobilen? Gaah. Sen när sover jag såå tungt? Jeje, han kommer kanske senare ändå.

Hände värsta sjuka grejen när jag höll på att slumra till förut. Drömde fast ändå inte, kändes som jag var utanför min egen kropp. Vaknade till med ett ryck och kände mej rädd. Scary.


Kommentarer
Postat av: mami

fränt!! =)

2010-02-15 @ 13:04:42
Postat av: Malin

Usch, sådär kan jag också få när jag precis håller på att somna. Skitläskigt! Kan drömma att jag mååååste vakna och jag vaknar inte hur jag än gör.. och när jag väl vaknar så är det med ett ryck o är livrädd! Har haft så sen jag var liten. Blääk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback