Off to work.

Känner mej sugen, trots att jag har varit ledig i fyra dagar och trots att jag jobbar dom tre kommande helgerna. Det är väl den växande förmögenheten som lockar I guess :)

Blir ju bara några timmar och jag har dessutom redan fixat lunchen till imorn. Ikväll får det helt enkelt bli smoothie till middag. Dax att gå tillbax till dom normala matrutinerna och få bort all tårta och annat gott jag mumsat i mej i helgen. Beach 2010 vare vi sikta på va?

Paradise Hotel ikväll oxå. Sista veckan :( Vad ska man titta på sen då innan DH och Gossip girl börjar igen? En hel månad kvar ju.


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, hmm när slutar du tidigt och när kan du ses då;P skulle va kul att tajma in de med Ig oxå.. ni får snacka ihop er när båda kan.. så kommer jag:P Kanske kan ta de en helg då nu när du inte ska ut och festa:) puss

Postat av: Malin

Kom ut på msn dååå!

2010-02-01 @ 20:59:57
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback