Onsdag.

Hemma från jobbet nu. Gick upp klockan sex(!) i morse. Åkte hem, fixade mej och diskade innan jobbet, haha. Bra att göra sånt på morronen för man blir galet pigg. Har varit pigg hela dagen men nu tänkte jag varva ner i soffan framför OC.. resten av kvällen! Ska inte lyfta ett finger tror jag. Middagen är ju tom redan färdig och mina älsklingar är inte hemma. SAKNAR!

Gårdagen blev inte riktgit som planerad. Skulle ut med hundarna innan jobbet. När Techno skulle bajsa så bara sprutade det blod ur rumpan på honom. Bara hem och ringa veterinären. Pratade med tre olika och alla sa att jag skulle komma in med honom. Det pratades om både dropp, isolenring och dödliga sjukdomar :( Slängde av mej jobbarkläderna och kastade mej i bilen. Hämtade upp Mami och sen åkte vi till Exell. 40 graders feber och någon inflammation i magen blev domen. Stackars mitt lilla hjärta! Det slutade iaf med penicillin i tio dagar och någon annan medicin. Nu sa vi få ordning på lillgubbens besvärliga mage en gång för alla!

Nu är pojkarna hemma hos Mami så dom ska slippa vara ensamma när jag jobbar nu när Techno är sjuk. Längtar tills imorn då jag får träffa både dom, Mami, Roggisch och jättetjocka Kalle igen!


Kommentarer
Postat av: Tina

Stackars Techno..:) Puss å kram från mej..

Postat av: Anne

Stackars liten... Och du verkar lite förvirrad oxå.. Vad menar du med onsdag som rubrik? Är det inte fortfarande tisdag idag? ;P

2010-02-09 @ 21:07:07
Postat av: Malin

Nämen stackars lillen :( Hoppas han blir kry SNABBT! Vad var det för inflammation? Vad var det för tokigt med lilla magen? Pussa lilla godingen från mig.



Puss & Kram

2010-02-09 @ 21:58:51
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Sara

annars vare väl tiiiisdag igår va ;)

2010-02-10 @ 11:25:06
Postat av: mami

nu ska jag ut o kissa grabbarna innan det är dax att sova medans du ligger i soffan o snarkar =P

2010-02-11 @ 01:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback