Skallebank.

Ajajaj!

Gårdagen var mys. Blodgivningen gick smärtfritt, sushin var supergod och bion var grym! Såg Avatar i 3D och fasen så ballt det var. Nu vill man ju aldrig se en film i vanligt format igen. När vi skulle gå från bion så började min svanskota bråka igen så jag inte ens kunde gå. Så jävla ont i hela röven, benen och ryggen. Måste fasen kolla upp det där alltså.

Ikväll blir vi hemma, bara jag och grabbarna. Har så ont i skallen så jag ska nog ta ett litet piller och bädda ner mej i soffan nu och kika lite OC :)


Kommentarer
Postat av: Bonnie- TÄVLING PÅGÅR!

jag såg oxå avatar igår. faaan va ball filmen va! jag va lite skeptiskt i början men men blev fäst i filmen sen!

Postat av: Tina

va filmen bra? Johan vill oxå se den så blir väl tvungen:(

2010-02-27 @ 13:39:13
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback