Världens bästa helg.

Hemma nu. Turen Eskilstuna-Tierp-äta mat-prova kläder-Alunda tog bara tre timmar i all denna snö. Vilken jäkla racerbil jag har :)

Har iaf haft massa mys. Gos, filmer, skitsnack och hur mkt att äta som helst. Vi har typ haft nåt i munnen hela tiden, haha. Beach 2010 börjar nu!

Blev knappt några bilder tagna alls, bara på nakenfisen Moa men dom får ni iiiinte se :) Ångrar att jag inte tog några bilder på min iglo till bil i morse för dra mej baklänges vad mkt snö det hade kommit. Man såg fasen inte nåt av bilen och den där jäkla plogbilen hade dessutom plogat upp ett snöberg runt om, haha.

Taaack för en superbästis helg Sessan. AJ LAV JO!

Nu ska jag ut en snabbis med grabbarna (som förövrigt vibrerade av glädje när jag hämtade dom) och sen ska vi mysa ner oss i soffan och kolla lite OC. Sen blire sängen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv hunnybunny! Blev ju maaaassa bilder tagna ju, hihi ;) Fast vi var grymt dåliga med våra egna kameror! :(



Saknar dig massa! Nu ska jag lägga mig!



Pussituss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback