Fantastic four.

Mina systrar betyder så sjukt mkt för mej. Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Hur skulle jag överleva om inte mina systrar fanns? Omöjligt. Att växa upp med en syster (i mitt fall tre, förstå hur lyckligt lottad jag är!) är antagligen det bästa man kan vara med om. Att ha någon att dela allt med är helt ovärderligt och att ha någon som förstår utan att man ens behöver berätta saker och ting är helt fantastiskt. Visst har vi haft våra bråk och slagsmål, men vad vore kärlek utan lite tjafs? Alla plan är dock inte fyllda med rosa, fluffiga moln längre. Jag har gjort näst intill allt i min makt för att behålla samma kontakt med en fjärdedel, men det verkar omöjligt. Okej, jag bor 30 mil från dom andra, men hur kan jag lyckas hålla två av systrarna lika nära som förut, men inte den tredje? Jag vet inte hur många gånger hon har sagt att hon ska komma hit och resorna har nästan varit beställda och klara när hon har dragit sej ur. Inte bara en gång. Mitt systerhjärta värker varje gång jag får det där SMSet "Det går inte den här gången.. heller" Det är tre år sen hon var här sist. Jag har varit i Linköping otaliga gånger, men hon har aldrig lyckats befinna sej på samma plats. Min bägare rann över nu i helgen, på Mios dop. Hon kom inte ens. Trots att hon visste att jag var där (vilket är en självklarhet) och trots att hon knappt träffat Mio sen hon föddes. Jag orkar inte tjata och anstränga mej mer. När den andra delen tycker att det är viktigare att sova än att träffa sina systrar går luften ur mej. Jag är inte arg, bara så jävla ledsen. Åtta månader har det gått sen jag såg henne sist. Hur många mer ska det ta?


Fantastic four, men en saknas. Som vanligt. Jag älskar er -alla tre- obeskrivligt mkt. Pusslet behöver bara sin fjärde bit tillbaka.. Och nej, gubben bakom är inte en syster, det är pappa!


Kommentarer
Postat av: Erika

kan ju säga att ingen ens berätta nått om dopet, fick reda på det av annelie (av en slump) som till och med sa fel datum. klänning och allt var inköpt & hade till och med fixat en systemkamera så jag skulle kunna ta en massa bilder.Jag blev så jävla besviken/arg när jag träffa hasse o co i gbg samma dag o fick reda på att dom kom direkt från dopet... :( och ja, jag är sämsta systern som aldrig kommer. ska fan ta den där jävla tummen ur röven. förlåt <3 Love you!

2010-07-28 @ 20:56:46
Postat av: mami

söta systrar! ....även pappan har sina ljusa stunder =)

2010-07-28 @ 22:46:06
Postat av: Jessan, Mille & Leon

blir tårögd..

det var kul att få träffa dej iaf i lördags, du var så fin och kommer bli en toppen-gudmor till lilla Mio! kram

2010-07-29 @ 17:57:29
Postat av: StorSyrr

Tårar!! Älskar dej me, sjukt mycke! Tusen tack för hjälpen me världens finaste Elin-tårtor :) Blir lessen när jag läser ditt inlägg, men blir faen förbannad när jag läser Erikas kommentar! Att pappa inte talat om när dopet var ens!! DDD! Han visste mycke väl vilka som gick under hans inbjudan å en av systrarna va ju me...

Postat av: Malin

Åh, så FIN du är gumman. Love you!

2010-08-01 @ 21:02:00
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback