Årets första dopp!

Åkte till Rastsjön och badade med Linda, Korven och grabbarna efter jobbet. Eller jag och Linda badade, Techno plaskade med benen och Zakko doppade tassarna. Korven hon, hon satt på land och var en liten torris :) Skönt vare och mysigt värre med kvällssol och alldeles spegelblankt vatten. Till det kom massa äckliga tjockisar och förstörde med massa fisar och rapar. Har dom aldrig lärt sej vanligt hyfs? Usch!

Midsommarhelgen var underbar. Bara massa mat och mys och gos. Kommer bilder senare. Fast det är nog bara bilder på Mio tror jag, men det gör ju inget för hon är ju det sötaste som finns!!

Nu ska jag läsa lite bloggs och sen måste jag sova. Tjingis!


Kommentarer
Postat av: StorSyrr

haha.. mat va ordet! att vi alltid äter så mycke när vi e hos mami.. konstigt ;) men mysigt va de! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback