Hemma..

..och ensam :( Det var galet längesen jag var helt ensam. Men nu så. Sitter här och det finns inget på tv(fotboll och inför kungabröllöps-skit en fredag? what?), inget att göra (förutom packa som jag inte orkar) och har min fina jagärensammastihelavärlden-ångest. Jeej. Jag borde iofs färga ögonbrynen och fila+måla naglarna inför imorn. Känns jobbigt men det måste göras för imorn efter jobbet vill jag ju inte behöva stressa ihjäl mej innan vi ska iväg på fest. Jag vill ju kunna sitta lugnt och ta ett glas vin eller så.. Hoppas jag inte har packat ner ögonbrynsfärgen bara.. :)


Kommentarer
Postat av: StorSyrr

ja e oxå ensam :( eller.. nää.. Mio e ju hemma, men hon sover ju...

Postat av: mami

saknar min elin.... vad ska du på för kalajs imorrn då?

2010-06-19 @ 00:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback