Sommar.

Really sommar alltså. Lite semester skulle inte sitta fel men jag har sisodär 77 dagar kvar innan jag får gå. Har iaf Getaway rock-festivalen att se fram emot i juli innan dess. Och antagligen en tur till Linköping :)

Studentfirande av lilla Skrållan igår då. Sweet väder, god mat och underbart sällskap. Kunde det bli bättre? Antagligen inte :) Och jag är så stolt över henne som har orkat med alla åren i skolan. Nu har vi iaf en till arbetare i Ica-familjen att se fram emot :D

Hur varmt som helst ute idag oxå. Jag orkar dock inte ligga ute för då blir det sjukt drygt att behöva åka till jobbet sen. Grabbarna är dessutom helt slut sen gårdagen så dom tycker nog att det är skönast att bara ligga i sängen och lata sej som dom har gjort hela dagen.


Kommentarer
Postat av: mami

antagligen en tur?... det blir ju dop juh...

2010-06-06 @ 23:58:44
Postat av: Elinen

amen jag kunde ju bara en helg i juli och gick de inte då så skulle de bli senare och då äre junte sommar längre! så de så :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback