Jag lever..

..men det är fan knappt. Feber, magvärk, spyor och bajs bestod min gårdag av. Härligt värre. Kunde inte sova i natt heller då magvärken bara blev värre och värre :( Har hängt med huvudet över spyhinken inatt, men då var det tomt i magen. Har ju inte ätit sen i förrgår så det kanske inte är så konstigt. Försökte gå upp vid tio imorse. Stog inne på toan och hela världen började snurra och sen blev det svart. Bara att lägga sej igen. Nu kan jag iaf vara uppe kortare stunder innan jag börjar kallsvettas och blir tvungen att lägga mej ner.

Sitter här och försöker få i mej lite energi bestående av blåbärssoppa och cola. Det går okej, men jag känner att det vill ut igen :( Blää. Kollar på Life of Ryan på MTV oxå. Sjukt bra program de där.

Var nere och handlade förut. Var ju sugen på typ allt, men får ju ta det försiktigt. Får bli blåbärssoppa några timmar till. Sen blir det fruktsallad till Mello och sen nya Ben o Jerry-glassen. Snacka om att slösa om den väljer att komma ut i raket-fart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback