1:a Maj!

Och första maj är inte vilken dag som helst utan det är sötaste bästaste Technos födelsedag! Lilla gubben blir fyra år idag. Börjar bli en stor plutt nu. Känns tokigt att han inte är hemma idag, men jag vet att han har det hur bra som helst med brorsan och kusinen hemma hos farmor och farfar :)

Själv har man legat på rygg i soffan hemma hos Malin och Jocke hela dagen. Liiite sega har vi allt varit. Sex pers som låg i soffan och pratade typ inte alls på hela dagen. Bakishäng kan man kalla de :) Två filmer plöjde vi iaf igenom, men det var nog bara jag och Johanna som höll oss vakna hela tiden :) Ett under att jag höll mej vaken, för när såg jag en hel film sist? :)

Nu ska jag krypa ner i sängen. Tomt och tråkigt utan mina små bebisar, men jag jobbar ju imorn så då är det ju lika bra att dom är i Vendel :) Jag får försöka klara mej ändå :)

(och här skulle det vara en bild på världens finaste 4åring, men blogg dampar...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback