Fredag.

Sommarvärme ute idag igen. Hur många dagar i rad med denna värme har vi haft? Minst en vecka iaf och jag klagar inte alls. Har dessutom hört att det ska vara lika varmt hela helgen. Sweet.

Nåt som är mindre sweet i den här värmen är att jag ska jobba hela helgen. Börjar klockan tre idag och jobbar sen lördag, söndag, måndag och tisdag. Har bytt min onsdag med Sofie så då är jag ledig iaf och sen jobbar jag torsdag och fredag för att sen på fredag eftermiddag åka ner till Linköping och min MIO och Kalle och Henke och alla andra söta underbara saknade älskade ungar! Weeei. Jag längtar så jag kan dö!

Jeje. Kom precis in från en långprommis med grabbarna och nu ska jag snart äta lite sallad ute i solen och sen börja förbereda mej för jobb. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: StorSyrr

Mio e visserligen min.. okejrå, lite din me ;) Å vi läääängtar oxå!!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback