Svar på kommentar..

Postad av: Anonym
säg inte att du oxå e på smällen som alla andra?

Joo, antagligen. Jag berättade ju häromdan att det nog snart ska hända nåt och att jag vill att det ska gå fort och sen åt jag ju desstuom glass mitt i veckan. Gravidcrawings eller vad? Och självklart skulle jag ju avslöja en sån sak i bloggen.

Att jag festar så fort jag får tillfälle.. ehh.. det är bara täckmantel ;)


Blähää. Är det nåt negativt att 'alla är på smällen'? eller, eller är det bara jag som tolkar kommentaren på ett nagativt sätt? Sen är det ju rätt tufft att lämna anonyma kommentarer oxå. Wow lixom!


Kommentarer
Postat av: mami

...och din attityd är tecken på hormoner ;) puss

2010-05-14 @ 00:29:01
Postat av: StorSyrr

haha.. mami har en poäng ;) hetsa upp sej över neggiga, anonyma inlägg..? Why lixom..? ;)å att vara på smällen e inte så tokigt, även om de e larvigt att göra som alla andra... hah! man kan ju ha turen att ha en söt-böna i magen juh! De du, anonym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback