Trööött.

Vaknade av att det var en geting i sovrummet. Eller jag sov typ men hörde det där jävla surret så jag drömde att massa getingar jagade mej och stack mej överallt. Vaknade till helt efter typ tusen stick i drömmen. Det enda jag tänkte på då var att döda, hah. Hämtade en tidning och slog getingjävlen i luften och in i väggen. Borta? Nee, ner i hörnet där hundkorgen står. Då blev ju jag tvungen att börja riva bland grejerna där för jag vill ju inte ha en tokförbannad geting på golvet när jag har två hundar. Efter mkt bök hittade jag på den jäveln och typ tjugotre slag senare var den död. Skönt, men inte kunde jag lägga mej och somna om då inte. Surt.

Blir nog en promenad i sommarvämen nu istället.


Kommentarer
Postat av: mami

bra där! så ska getingar behandlas... hårt o brutalt!! =)

2010-05-21 @ 00:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback