Gash!!

Trött tjeja här.

Började med att jag inte kunde somna igår. Sista gången jag kollade på klockan var o3.2o. Sen ringde alarmet
o6.15. Då var jag skapligt seg. Gick på vilja helt och hållet hela dagen på jobbet. Det var inte bara en person som sa att jag såg trött ut. Hem efter alldeles för många timmar och TADAA - tvättstugan! Yeees. Sen har jag tvättat, städat, hjälpt Jennie i lägenheten (byggt skåp, burit upp TUNGA saker på vinden..) Nu ska jag diska, sen ut med grabbarna och sen duscha. Och sen.. krypa ner alldeles ren och fräsch i en renbäddat säng och sova enda till åtta imorn och sen kör vi igen. Ledig på lördag iaf :)

Men en bra sak med dagen iaf. Min jacka kom. Tjohoo! Jääla snyggt alltså! Tack pappa ;)



(och här skulle det vara bilder på jackan med det funkar ju fan inte. bajs. en svea smith jacket är det iaf, i svart.)


Kommentarer
Postat av: mami

ojoj vad du e duktig... nu förtjänar du lite skön vila <3 hoppas att du kan sova inatt och att du e pigg o glad imorron! tuss tuss

2010-11-23 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback