Hej heeej!

Lördag idag, kanske dax för en liten uppdatering :)

Vaknade runt åtta imorse av den där jävla snöfräsen (för andra dagen irad!!) Jag förstår inte varför vaktmästar-saten måste starta varenda dag med att väcka mej med det där jävla ljudet. Lika var det i somras med gräsklipparen. Vaffan, lite sovmorron skadar inte!! Somnade iaf om en stund, men gick upp i skaplig tid ändå.

Kom hem från jobbet nyss typ. Det märktes att det är fest i Alunda ikväll, helt dött på jobbet. Jag vill oxå på feeest!! Men men, här sitter man, ensam och bara räknar timmarna tills man ska öppna jobbet imorn.

Orkade inte fixa nån mat ikväll heller. Slängde ihop en sallad av saker jag hade hemma; romansallad, körsbärstomater, gurka, räkor, ost och rökt lax. Slängde på lite pepparrot oxå. Blev riktigt gott fakiskt trots att jag inte tycker om färdigskalade räkor :)


Jag alldeles nyss. Det är väl okej att vara sådär ofixad när man bara ska mysa hemma i soffan, trots att det är lördag? ;)


Kommentarer
Postat av: mami

söt!!! o fin i håret oxå <3

2010-11-20 @ 22:11:32
Postat av: Malin

Så fiiin så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback