Ny vecka.

Efter lite drygt 12 timmars sömn inatt ska jag nog kunna bli människa igen. Helgen var grym med både mys och fest. Mys i fredags och en galen inflyttningsfest i lördags. Det är sjukt vad mkt roliga människor man känner :) Igår låg jag i soffan hela dagen med Jennie och Skrållan.

Nu skulle jag egentligen behöva städa på min altan. Jag har tre backar med läsk där ute och igårkväll när det var liiite kallt ute (-20) så exploderade flaskorna så vi kan väl säga att det är lite grisigt där ute =/ Jävla skit. Men eftersom det fortfarande är lika kallt ute så får jag nog inte bort skiten. Lite fläckar det kommer bli på trallen :(

Dax för en promenda med grabbarna nu, om dom vill vakna. Dom sov ju bara hela dagen igår och hela natten nu, så det är ju klart att dom är utmattade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback