Sovdax?

Nu har Mami och Roggish åkt hem. Mätta i magen och Roger fick en dator på köpet :) Jag är bra snäll. Maten blev grymt god och det var såå mysigt att träffa dom igen, även fast Mami fått scary eyes :D

Låg i soffan och typ somnade när mamma kliade mej under fötterna, men efter en promenix i snön med grabbarna så är jag pigg som en lärka igen. Ovanligt.. eller inte.

Tror nog att jag ska slå på en film och försöka somna lite i soffan nu. TVn har ju verkligen inget att erbjuda. Egentligen borde jag ju lägga mej i sängen och sova, för jag måste ju vara utvilad imorn när det vankas fest, men det är så jobbigt att somna ensam i sängen. Jeje, vi får se hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: mami

shiiiit... de va bra mysit att träffa dej <3



tack för god mat o mysigt sällskap, love you!



puss from scary-eyes-mami

2010-11-27 @ 02:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback