Vad är det för en dag?

..är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är världens bästa Jennies födelsedag, hurra hurra hurra!!!

Och jag är sjuk.. igen.. eller fortfarande kanske man ska säga. Är väl inne på fjärde veckan nu, fast första dagen jag är hemma från jobbet. Eller aa, gick hem tidigare iaf.

Ska vila hela dagen för att sen ikväll åka in till stan och käka på Kina och gå på bio med födelsedagsbarnet :) Imorn blire till stan igen, men då med Stoffe. Ska kolla lite, kanske köpa en vinterjacka, köpa present till Jennie och sen gå till frissan. Och det är på tiden. Måste göra nåt åt det här långa barret nu :)

Nu blire Alice i underlandet på DVDn tror jag, sen läsa lite Twilight och sen sova lite :)


Födelsedagsbarnet som vi är vana att se henne! jag hjärta dig.


Kommentarer
Postat av: födelsedagsbarnet

Hurra Hurra för mig :) Älskar dej hjärtat <3

2010-11-17 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback