Ynklig..

Att jag aldrig kan få bli frisk. Har fasen inte varit helt frisk sen i september nu. Sjukt. Måste bero på att jag är allergisk mot Sverige. Jag behöver värme ;)

Den här dagen kommer inte röra sej i många knop. Låg och sov till 11.3o, sen kom Jennie hem och fixade lunch och nu  ska jag slänga mej i soffan och kolla film. Snoret bara rinner :(

Drömde en dröm nu på morgonen. Vet inte om jag vill att den ska vara sann, men när jag vaknade kändes det som jag steg rakt in i en mardröm.. men jag vet inte =/

Och Bettan och Chrille är påväg till Thailand nu. ÅH! Jag skulle bara vilja ta Jennie och Skrållan under armen och följa efter. Lite semester och värme med mina små hjärtan skulle inte vara helt fel nu. Men man får så fint vänta tills i maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback