You can call me brandman!

Trött är bara förnamnet. Har precis vaknat efter en skööön tupplur på soffan :) Konstigt ord förresten, varför heter det tupplur? Haha..

Har iaf haft brand och hjärt & lungräddnings(heter de så?) kurs med jobbet idag. Jag kan väl inte påstå att jag var sädär jättesugen på att varken släcka eller kväva eld, har ju sån respekt för eld, men det gick bra. Hjärtat pumpa på som aldrig förr kan jag lova och jag var ganska lättad när det var över :) Men nu kan jag ju iaf så det är bara att ringa mej om du börjar brinna :) Hjärt & lungräddningen var inget läskig, men jag måste verkligen börja träna mer för satan så jävla svag jag är.. Jag orkade ju knappt rädda dockjäkeln. Men roligt vare :D

Hmm.. Tror jag ska luta mej tillbax i soffan igen och kanske sova lite till Bonde söker fru. Min fruga är och tränar och jag är fortfarande sjuk så jag kan ju passa på att vila lite till tills hon kommer hem, för då får man ju inte en lugn stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback