Vissa är helt enkelt sötare än alla andra!

Jag har alltid tyckt att mammabloggar suger. Älskar gravidbloggar, men sen när ungarna har kommit ut så blir dom så jäkla tråkiga. Bara bilder på ungarna sida upp o sida ner. "Åh, idag åt lillen två makaroner.." Blablablaa.. Men vad har hänt här då? Jag har inte ens nån unge, men det enda min blogg fylls med nu för tiden är en liten skitunge. Jag kan ju inte rå för att Mio är det finaste världens har skådat och självklart vill jag dela med mej av hennes söta tryne, men hur tråkig får man bli? Skärpning vaffan!

Den lille boven som har gjort min blogg lika tråkig som en mammablogg. Men åhh.. hon är ju så fin ;D


Kommentarer
Postat av: mami

det där var det sötaste jag har sett på länge <3

2011-04-06 @ 23:45:10
Postat av: StorSyrr

<3

Postat av: Malin

Ähh, min blogg är ju så tråååkig ;-P

2011-04-09 @ 15:13:42
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback