Helgen!

Det har varit en riktigt bra helg! Jobbade kväll i fredags och när jag kom hem var lägenheten full av fina vänner. Vi grillade, rökte vattenpipa, spelade spel och snackade skit. Blev en hyfsat tidig kväll men det kändes i huvudet när väckarklockan ringde klockan sex på lördagen att det visst blev lite för mkt vin ;) Skulle egentligen åkt på fest igår, men lyckades inte fixa nån skjuts och jag orkade inte ta bilen dit, så det blev en myskväll med frugan istället. Inte hänger jag läpp för det! Köptes hem kräftor, räkor, krabba, ost o kex. Orgasm för munnen! Kvällen avslutades i soffan framför Eclipse. Ögongodis deluxe! Idag har jag kört ryggläge i soffan hela dagen. Precis som en söndag ska vara :) Imorn lägger jag i sista växeln och kör ur sista energin ur kroppen. Jobbar måndag till fredag och sen kör vi semester för hela slanten. Mother-fucking-sweet!!!

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/Dag http://www.domkallarmighannes.com/2011/08/helgens-blogg_14.html

Finns även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäla dig:)

Annars kanske vi kan göra ett bloglovinbyte?;)

2011-08-15 @ 20:03:29
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 08:47:43
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback