I'm alive..

..men det är knappt. Har jobbat som en tok hela sommaren. Drog dessutom på mej nån form av magsår/magkatarr på kuppen. Kroppen pallade lixom inte. Men men, shit happens :) Ligger i soffan o bloggar på iphonen nu, orkar inte ens starta datorn nu för tiden :D Borde egentligen träna istället för att ligga här, men orkar inte. Pigg tjej! Meeen det jag ville komma till var iaf att jag ser ljuset i tunneln nu för om en o en halv vecka går jag på fyra veckors semester :)) Såå jäkla välbehövligt. Tre av dom veckorna ska dock spenderas i underbara Turkiet så jag vet väl inte om jag kommer vara så värst utvilad när det är dax att börja jobba igen ;) Just de, jag har haft vit månad oxå, grym jag är! Och imorn äre dax för frissan, lovely! Hörs då! ps. det där med styckeuppdelning är tydligen inget för mej, haha! ds. ps2. det är inte tjejen i filmen som har skrivit brevet. ds igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback